сряда, 2 декември 2009 г.

НАЧАЛО


Мразя да се прибирам към къщи и да не знам какво ще правя. В колата, размазан след работния ден, в очакване на телефонно позвъняване, което да ме накара да завия на следващото кръстовище в друга посока.

Всъщност винаги знам какво ще правя. Или поне какво би трябвало да правя. Днес трябва да разходя Ерикс, да се нахраним, да честитя рожденния ден на брат ми и да направя един банков превод. Останалото време щях да загубя гледайки някой "интересен" сериал. Някои неща ще останат недовършени.

О, да! Простете моята не тактичност. Аз съм Явор. Повече за мен ще научавате по малко в следващите редове и междуредия. Надявам се да има такива.

Идеята да започна тук дойде от Елена след като ѝ казах, че искам да пиша. Тя възкликна: "Чудесно Явка, значи имаш какво да кажеш". Това ме накара сериозно да се замисля, и измислих, че...нямам. Въпреки всичко не губете надежда. Аз не съм се обезкуражил. Ако се съберат достатъчно желаещи да си купят книга написана от мен, обещавам най-тържествено, не само да я сътворя, но и да я издам. Така всички ще бъдат доволни.

Понеже се уча от най-големите, а те имат от своя страна техни си учители, които да цитират, точно сега искам да направя като тях и да спомена една гениална мисъл на не надминатия Тихомир Петков: "туй нящо ми вика да се обърна към някой дето разбира от GraphTalk®".

Аааа, тук ще четете, каквото ви напиша. Обещал съм си да не говоря за жени(колкото и да съм пиян), което трябва да е облекчение за Вас. Препоръчвам Ви, да не обръщате внимание на правописните грешки. Уверявам Ви, че на френски щяха да са много по-малко, но въпреки всичко, за сега предпочетох да бъде така.

Не знам дали ще е началото на началото или началото на продължението, а може би началото на новото ми Аз. При всички положения мисля, че запалих първата искра...свиквайте с хаоса!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар